שיטת הטיפול



אורח חיים בריא, הרזיה נכונה, תזונה נכונה, שמירה על המשקל, אורח חיים פעיל ובריא, שיפור מדדי דם – כולסטרול, טריגליצרידים, סוכר, לחץ דם.

עם התפתחות הטכנולוגיה והמודרניזציה נוצרה עבורנו, בני האדם, סביבת מחיה חדשה אשר אליה עדיין לא הצלחנו להסתגל. הסביבה הזו גורמת לאדם להיות מחד, במחסור בפעילות גופנית ומאידך, להיות מוצף בשפע מזון.  שילוב זה הנו הגורם העיקרי לעלייה במשקל ולניוון גופני בעל השלכות בריאותיות הפוגעות באיכות ואריכות חיינו.

כיום מעריכים כי ישנם כ – מיליארד מבוגרים המוגדרים בקטגוריית "השמנת יתר" ויש הטוענים כי המספר יגיע למיליארד וחצי ב – 10 השנים הבאות. במקביל להשמנה, ישנה  עלייה משמעותית בשכיחות מחלת סוכרת מבוגרים ומחלות לב וכלי דם.

"בפעם הראשונה בתולדות אמריקה גדל כאן דור שתוחלת החיים שלו צפויה להיות קצרה יותר מזו של הוריו - וכל זאת בגלל בעיות חמורות של השמנה". כך אמר (מאי 2006) בלאס וגאס נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, בפתיחת הכינוס הבינלאומי של ה-IHRSA , איגוד הסיטונאים והקמעונאים של המוצרים לתעשיית מכוני הכושר,"מספר הילדים שסובלים מעודף משקל שולש ב - 20 השנים האחרונות", הוסיף הנשיא, "ויש לכך השלכות עוצרות נשימה על האומה שלנו".

גם ישראל, שבה 15% מהגברים ו-20% מהנשים מוגדרים בקטגוריית "השמנת יתר", ועוד כ-45% מהגברים ו-30% מהנשים מוגדרים כבעלי עודף משקל, היא חברה לגיטימית במועדון של המדינות שמתמודדות עם עודף משקל.

אחת הבעיות העיקריות בירידה במשקל באמצעות דיאטה קיצונית היא העובדה ש 95% מהאנשים שיורדים במשקל בעודם במסגרת תומכת, עולים שוב למשקל ההתחלתי ואף משמינים יותר ברגע שמפסיקים את התהליך המבוקר. כמו כן, בדיאטות קיצוניות בד"כ חסרה ההתייחסות לצריכת מזון נאותה, לפעילות הגופנית כחלק בלתי נפרד מתהליך ההרזיה ושימור המשקל לאחר ההרזיה.

כיום הציבור חשוף למידע אודות הרגלים בריאים לאורח חיים בריא ולמניעת מחלות אך קשה לו ליישם את העקרונות האלו הלכה למעשה.

 

צוות "בשביל החיים הטובים" מציעים תמיכה יומית לזמן בלתי מוגבל, מעין "מלאך" ששומר על האדם ומכוון אותו להרגלי חיים בריאים יותר וכך מעלה את הסיכוי לשמירה על אורח חיים בריא.

השיטה "בשביל החיים הטובים"  - מציעה שילוב ייחודי בין תחום התזונה לבין הפעילות הגופנית. שיטת הטיפול כוללת את כל המרכיבים החיוניים להצלחה מלאה בתוכנית להרזיה נכונה, פיתוח גוף, שיפור מדדי דם, שיפור הרגלים והטמעתם כחלק מבלתי נפרד משגרת היום: אבחון מטבולי, מעקב תזונתי צמוד ברמה היומית, יעוץ לאכילה נכונה על- פי "עקרונות התזונה הנבונה", בניית תוכנית לפעילות גופנית מתאימה ומעקב אחר השינויים בהרכב הגוף וכל זאת תוך התייחסות אישית לכל אדם בנפרד.

שיטת מעקב ייחודית ומהפכנית "בשביל החיים הטובים" - מעקב צמוד של דיאטנים קליניים על בסיס יומי באמצעות מערכת תמיכה חדשנית ומהפכנית באינטרנט. מגדירים את המטרה, אוכלים מה שאוהבים, בכמויות שמתאימות לגופכם ומשלבים פעילות גופנית בסביבת המחייה הטבעית או בחדר הכושר ועומדים ביעדים שנקבעו!!!

המחשב הינו אחד הגורמים לישיבה ממושכת והשמנה, בוא ותלמדו איך להשתמש במחשב לצורך הרזיה ושיפור אורח חייכם.

פרטים לרישום:

· הרשמה באמצעות הטלפון – 052-7731023